Thursday, February 3, 2011

Mesele Sarı ile Siyah Arasında Gidip Gelmek

Uzun bir aradan sonra ve kimi arkadaşlarında desteği ile yapmayı planladığım bir blog sitesinin ön hazırlığı şuan ki blog. Blogun ne üzerine olacağı belli değil spesifik bir konu üzerine değinmeyi planlamıyorum aksine o an ki ruh halime göre blogda yer alacak konular arasında büyük bir fark olabilir. Dedim ya gelecekte planlanan bir blogda yazılacakların ilk ürünü burada yazılacak olanlar. Gelecekte açmayı planladığım blogun ne üzerine olacağı ile ilgili ciddi bir bilgi verecek burası bana. Belli bir zaman burada paylaşmak istiyorum bildiklerimi, düşündüklerimi... Hangi konular üzerine yazmak istediğime karar verdikten sonra daha profesyonel bir blog ve farklı bir tasarım ile planladığım bloguda hayata geçirebileceğim. Şu an ki blogun tasarımında da kimi değişiklikler yapmayı planlıyorum. Yapılacak olan değişiklik aslında yazının başlığındanda anlaşılıyor şimdilik pek karar veremedim ama sarı ve siyah arasında yada iki tonun hakim olduğu bir tasarım olacak. Bu blog projesinde bana cesaret veren ve her daim beni destekleyenlere teşekkür edip ilk yazımı burada noktalayım.

No comments:

Post a Comment